Fighters Showing Respect in the Octagon

Opublikowany 30 mar 2021
For most fighters, it's all about respect inside of the Octagon. After giving everything they have between those eight walls, fighters reactions after their bouts can reveal the admiration the athletes share for one another.
Subscribe to get all the latest UFC content: bit.ly/2uJRzRR
Experience UFC live with UFC FIGHT PASS, the digital subscription service of the UFC. Visit ufcfightpass.com/
To order UFC Pay-Per-Views on ESPN+, visit bit.ly/2vNIBE8 (U.S. only)
To order UFC Pay-Per-Views, visit welcome.ufcfightpass.com/#PPV (Non U.S.)
Connect with UFC online and on Social:
🔴 Website: www.ufc.com
🔵 Twitter: ufc
🔵 Facebook: ufc
🔴 Instagram: ufc
🟡 Snapchat: UFC
🟣 Twitch: www.twitch.tv/ufc
Connect with UFC FIGHT PASS on Social:
🔵 Twitter: ufcfightpass
🔵 Facebook: ufcfightpass
🔴 Instagram: ufcfightpass
#UFC

Komentarze

  • Best part of the sport

  • From iran 🇮🇷: sooooo beautiful .... 🙏👏👏💞🌸🌸🙏☺️🤩👍👍👍

  • Jon Jones Vs Muaricio Rua 👇 plthrow.info/my/wideo/xpSDh3zct5qMYqs.html

  • Уважение,только уважение......

  • Am I the only one that skipped the weird Anderson silva thing?

  • love it when ppl show much respect to each other..

  • Damn.. Spencer actually took the belt onto her shoulder😂😂

  • Mutual Respect is sharing the Gold within ~!

  • Best fights ever

  • Reyes beat Jones. I don't care what anyone says. He fucking beat that man!

  • My new favorite video i swear, moments like these need to be spotlighted

  • Nate Diaz isn't here. Not surprising

  • 88 Jon Jones haters disliked the video lmao

  • 2:27 Joe: “This is private, this is between two men, but I’d really love to hear what they’re saying right now” Also Joe 2 clips earlier: *shoves mic in between two fighters to hear their private conversation* 💀

  • I'm not crying, you're crying

  • Excellent

  • They provide war in octagon, they risk their health and life for our entertainment but in the end they are all humans! They want to be respected as well as they respect others.

  • When Amanda gave her belt to Felicia it was hilarious. Patted her on the back even.

  • Amanda Nunes with the greatest sportsmanship ❤️

  • plthrow.info/my/wideo/smiBfKbHt56JX4k.html

  • khabib another level

  • Bones owes Reyes a rematch and Anthony Smith a beer

  • Moreno and Figuerdo was my favorite. That fight was badass

  • Moreno vs deviseon was such epic battle, run that shit back UFC

  • WHERES CONNOR AND KHABIB RESPECT? IN UFC 229

  • Almost 200k views. Hit the like button ya bums

  • God bless this video. Hats off to the warriors who can beat the crap out of each other in the cage, and still admire each other's abilities afterwards.

  • Why is ronaldo souza reffing khabibs fight at 0:39?

  • Nice

  • This is what I hope to see when two warriors meet! True Warriors!!! "Yeah, that was a bad ass whoopin you put out! Congrats! Let's do this again!"

  • Respetan despues que les vuelan la rrajaa

  • “Our rematch gonna be epic man”. 😂Flees the division to then price himself out against Francis lol

  • Respect.

  • 😕plthrow.info/my/wideo/vql8lJzS0NqfmIU.html

  • why Tyrone woodleys momma gotta make me cry like this haha

  • Dustin wasnt being respectful with Hooker. He was rubbing the loss in his face because Hooker said some stuff pre fight. Actually kind of the opposite of showing respect, Its petty and not good sportsmanship, also speaks to the level of intellegence not to recognize pre fight talk is just fight promotion. "Thought youre(were) gonna smash MY face?!" "Your gonna (look past me?!)fight gaethje next?!" Then ends it with the condescending " keep working tho your on the right track" , like hooker is some newcomer not a 6 year multiple weightclass UFC vet...

  • This is what it's about 💯💯💯

  • Yuh

  • 😤h HELLNO... The best one EVER is: *Khabib vs Poirer!*

  • Jon Jones our rematch is going to be epic lmao then he leaves the division 😂😂 come on bro you don’t want that rematch or Jan

  • didnt know woodleys mom was a fighter

  • There was no respect between Hooker and Poirier, but rather regret about the loss from the first one.

  • JBJ still ducking that Reyes rematch is pathetic he knows he lost that fight

  • This video get me emotional

  • JOnes corner probably told him to get there to get some fans or sth

  • Hespec.

  • 1:32 Why Usman’s sniffs sound so fake? 😂

  • Careful . . . this vid will make a grown man cry.

  • Rose is sooo lovely❤️🌷😍

  • How can John Jones be annoying even when he's respectful

  • Joanna is only respectful when humbled. Such a cringy fake persona

  • Mcgregor made an appearance... That was unexpected.

  • Real fans cried

  • Part 2?

  • This makes me want to see tag team MMA. Somebody needs to make this happen.

  • Dislikes are 10 year old fortnite kids with no hearts

  • got bless to thos ufc fighters #love all ufc fighters

  • Jones vs Reyes II next? 🤔

  • Ufc saturate our senses with what is new .Without respect, we cannot enjoy and we cannot live with each other👌👌👍👍👏👏

  • This is the most retarted "sport" in history. Two fighters step into a cage a battle like animals then hug and kiss each other afterwards. This type of behaviour definitely stems from being abused as a child.

  • Turn the music off... it's so insincere.

  • 3:17 kinda weird ngl like he has brain damage

  • Burns gave Usman a run for his money

  • Izzy dances around with Anderson for 3 rounds - does hardly nothing and eeks out a decision = Everyone loves it and Dana praises Izzy. Cannonier TKOs Anderson with leg kicks and gets huge praise - "he is the next big thing!!" Uriah Hall KOs Anderson and suddenly its a horrible performance, it was mean to Anderson, Dana hates it etc. Anderson was suddenly done, old, over the hill, blablabla. Wtf lol

  • No me gustó la relación de Austin poiler cuando le mete la cabeza juc jaaaaa jaaaa

  • Lawler condit should be here

  • "Fighter showing respect in the Octagon" thumbnail : Joanna

  • Que le quedaba a la fea de Joanna después de ser nockeada y humillada en striking por la alumna de Valentina la gran Rose namajunas.

  • Woodley’s mom is an absolute Saint of a woman!! God bless her.

  • Only roughly 3 mins of that sh*t

  • Why I'm crying at the first minute of video?

  • When did this fight happen

  • Manly tears..

  • 2:14 respect smh 😂

  • real big hearts get into that octagon.

  • One of the reasons I started loving this sport was the sportsmanship

  • If anyone's confused by Dan Hooker with Dustin here, Dan is doing what's called in NZ a "Hongi" - meant to display respect but Dustin thought Dan was pressing him there for a second lol. Bit of a cultural misunderstanding in a small moment after such a big event

  • Ya’ll finna bout to make a grown man cry 😆. I love this sport.

  • 💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 18cams.xyz 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候 1617233731

  • 👍

  • izzy and silva bowing to each other is the best best moment ever

  • How come nobody talks about Ali kissing Tyron's mother's hand. It is really heart-warming

    • People don’t get it. It’s middle eastern, we get it but others don’t. It’s how we show love and respect to our elders, it’s earnest.

  • Since when ufc cares about respect

  • Dustin: “You gonna fight Gaethje next?” Dan: “You gonna fight me?!” Dustin: “Keep workin alright?” Dan: “WOOOOO!!!” Dan Hooker really had no clue what was going on at that point. 😂

  • 最高!

  • I like they show respect for each others after fighting

  • We always would love to see more of that!!! The video touched me sooooo bad

  • Good fights are what we want not the disrespect bull shit

  • hahaha jones promising a rematch at the end now wont even fight at heavyweight

  • The glib octave orally irritate because aftermath spectacularly note towards a plain rail. quick, fallacious observation

  • Gathjae coming from unconsciousness & giving Khabib a pat on the back!

  • JJ only shows respect when someone kicks her ass.

  • That's sooo shweet

  • I mean, in all fairness I don't think Dustin was being wholesome, that was a strange heel move from Dustin, flexing on Hooker after the win, connecting his head with Hooker and pushing him away. Out of character, but I suppose it is challenging to pull your feelings into check after a war. Other than that, wholesome content.

  • Where is conor vs khabib?

  • I started tearing up when I saw Anderson and Israel showing each other respect. That was beautiful

  • Where is Khabib - Conor?

  • Ya love to see it.

  • the granny moments were the best to be honest.

  • I got goosebumps all over my body and my heart is so touched by this